Dostawa

Kiedy wysyłacie zamówienia?

Zamówienia są zawsze wysyłane w ciągu 24 godzin od otrzymania zapłaty od klienta.

Kiedy dostarczycie moje zamówienie? Jaki jest czas dostarczenia przesyłki?

Czas dostawy jest różny dla wszystkich produktów. Ponieważ otrzymujemy towary od dostawców, nie jesteśmy w stanie określić dokładnej daty. Maksymalny czas dostawy wynosi 360 dni roboczych. 90% wszystkich towarów otrzymasz w ciągu 30 dni roboczych.

Długie czekanie na zamówione towary to nie jest najprzyjemniejsza rzecz na świecie. Jesteśmy tego w pełni świadomi i dlatego czas dostawy kompensujemy bezpłatną wysyłką i niską ceną produktu. Jeśli poczekasz, otrzymasz towary, których nie znajdziesz nigdzie indziej!

Otrzymałem tylko część zamówienia. Co mam zrobić?

Jeśli zamówisz kilka towarów, istnieje prawdopodobieństwo, że poszczególne elementy Twojego zamówienia będą dostarczane od różnych dostawców. Dlatego paczki otrzymujesz po kolei. Więc się nie martw, druga część Twojego zamówienia jest już w drodze.

Kto dostarczy mi przesyłkę?

Przesyłka zostanie dostarczona za pośrednictwem Poczty Polskiej. Jeśli nie będziesz dostępny w momencie dostawy, poczta zostawi prośbę o odebranie przesyłki w oddziale lokalnym. Jeśli jest to mniejsza przesyłka, istnieje możliwość, że kurier wrzuci ją do skrzynki pocztowej.

Skąd wysyłane są towary?
Mamy różnych dostawców na całym świecie. Dlatego różni się czas dostawy, czas pakowania poszczególnych produktów oraz fakt, że paczki nie otrzymujesz razem, ale osobno.

Co należy zrobić, jeśli przesyłka nie dotarła?

Jeśli przesyłka nie dotarła do Ciebie i minęło 180 dni roboczych od jej wysłania, skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta. Jeśli ten czas nie minął, towary są nadal w drodze.

Produkty

Gdzie mogę znaleźć tabelę rozmiarów?
Tabela rozmiarów znajduje się w opisie każdego produktu pod zdjęciami.

 

Płatności

Nie mam możliwości zapłacić kartą płatniczą lub przelewem bankowym. Co mam zrobić?

Jeśli nie masz karty płatniczej lub konta bankowego, możesz zapłacić przelewem pocztowym. Aby zamówić, wybierz płatność przelewem. Dane naszego konta bankowego otrzymasz e-mailem. Teraz wystarczy wypełnić formularz i zapłacić go w oddziale Poczty Polskiej.

Czy mogę zapłacić za pobraniem?

Nie. Ze względów technicznych płatność za pobraniem nie jest możliwa. Za towar można zapłacić kartą kredytową lub przelewem bankowym. Wysyłamy paczki natychmiast po otrzymaniu płatności. Jeśli nie masz karty płatniczej lub konta bankowego, możesz zapłacić przelewem pocztowym w oddziale Poczty Polskiej.

Wysłałem płatność, ale nie otrzymałem potwierdzenia.
Aby sparować płatności, używamy systemu księgowego, który paruje otrzymaną płatność z bankowości internetowej na podstawie tytułu płatności, w którym należy podać numer zamówienia.

Czasami jednak klienci przypadkowo zapisują niewłaściwy numer w tytułu płatności i parowanie nie udaje się. Czasami również zdarza się, że nawet jeśli numer w tytułu płatności jest taki sam, nasz system nie może dokonać parowania.

W takich przypadkach sprawdzamy bankowość internetową i parujemy płatności ręcznie raz na dwa dni. 

Zapłaciłem i otrzymałem wezwanie, aby zapłacić ponownie.
Zapłaciłeś za towar, płatność dotarła na nasze konto bankowe, ale nasz system księgowy nie był jeszcze w stanie sparować jej z naszym sklepem internetowym.

Niestety, nasz system nie otrzymał informacji o płatności i automatycznie wysłał do Ciebie wezwanie z prośbą o płatność. Jeśli już zapłaciłeś, zignoruj tą wiadomość. Z góry przepraszamy, jeśli otrzymałeś wezwanie pomimo zapłaty za towar.

Nasz system nie mógł dokonać sparowania, w związku z czym wezwanie zostało wysłane. Sprawdzimy wszystkie płatności i sparujemy je ręcznie.

Czy wysyłacie towar za pobraniem?
Płatność za pobraniem to skomplikowana rzecz, z której w końcu musieliśmy zrezygnować. Powody są bardzo proste. Wielokrotnie zdarzało się, że zapłaciliśmy naszym dostawcom za towar, paczka została wysłana i dostarczona pod wskazany adres, ale nigdy nie została odebrana – ponieważ klient zmienił zdanie co do zakupu. Ponieśliśmy duże straty. Będziemy szczęśliwi, jeśli zamówienia złożone w naszym sklepie internetowym zawsze będą traktowane poważnie i przyniosą satysfakcję dla obu stron.

Metodami płatności są przelew bankowy i płatność kartą. Paczki wysyłamy natychmiast po otrzymaniu płatności. Płacąc przelewem bankowym, nie zapomnij podać dokładnej kwoty oraz numeru zamówienia razem ze swoim imieniem i nazwiskiem w tytułu płatności.